søndag 15. april 2007

Mira Craig danser naken i stuen min



Vel, nesten og så godt som. Hun svinger hoftene i dansen og det er masse naken hud der. Brystene faller nesten ut ganske så ofte, og hun stirrer på deg med de knallblå øynene sine, i full størrelse på min 42 tommers store tv-skjerm... og ler hele veien til banken, antar jeg.

Nå er jo Mira endel flinkere til å synge og har bedre melodier enn de fleste andre vakre syngedamer, men ville hun ha nådd så langt, så fort uten å ha utseendet til de grader med seg?

Absolutt ikke.

Det er en annen norsk dame som også har blitt verdenskjent nylig ved å ha brystpartiet i orden, en jeg ikke gidder å huske navnet på, men som ganske sikkert også danser naken på min 42 tommer store tv-skjerm.

For ordens skyld: Menn får også helt klart platekontrakt eller lansering på grunn av sitt utseende, sin "sex-appeal".

Generelt sett: Det blir bare mer og mer vanlig at mangel på kvaliteter teller mer enn kvaliteter i dagens verden.

Phil Collins i Genesis har ganske så riktig uttalt at de aldri ville ha fått platekontrakt i dag. De har simpelthen ikke utseendet med seg. Da de slo igjennom, gjorde de det i kraft av sin musikk, i en kort tidsperiode der kunstneriske kvaliteter og et reflektert verdensyn faktisk talte mer enn naken hud når det gjaldt å selge plater.

Jeg liker å se på Mira Craig, jeg, liker å ha henne i stuen, men det er helt andre lyster enn musikksmak som er grunnen til det.

1 kommentar:

  1. takk til Phil Collins gir oss halvfeite slappedasker et ansikt..

    SvarSlett